keskiviikko 18. joulukuuta 2013 | 22.16

Life is better with friends

Viimisiä päiviä viedään ja sitten onkin jo ansaitun loman vuoro. Itse olen lähdössä perheeni kanssa ulkomaille koko jouluksi, mutta ajattelin ottaa mukaan läppärin, jottei tämä blogi jäisi ihan hiljaiseksi. Viikonloppuna pidimme tyttöjen kesken sellaiset pikkujoulut, seuramme joulujuhlan jälkeen. Tuli taas naurettua ja taiteiltiin myös upea piparkakkutalo. Eilen olin mun murujen eli Even, Sirun ja Ninan kanssa ostelemassa joululahjoja. Kierreltiin kauppoja yli neljä tuntia ja ehdottomasti taas mahtavin päivä pitkään aikaan.Ikävä tulee! <3 Tänään sitten olin rakkaan Siirin kanssa kuvailemassa ja käytiin samalla syömässä Fontanassa, huomenna alkavan loman kunniaksi. Siiriä tulee myös tosi ikävä! <3 On ihanaa, että näin lyhyessä ajassa voi löytää näin ihania ystäviä! Alla on kuvia tältä päivältä. 

Few days left before the very well-earned holiday. I am personally leaving abroad with myfamily for whole Christmas. I'm taking computer with me so I can post from there. Last weekend i was with my bestfriends and we even made gingerbread house. Yesterday I was with my babes in the city. We were shopping Christmas presents for over 4 hours. I'm going to miss Eve and Siru<3 Today we were with my friend Siiri photographing and we also went to eat in Fontana. It's lovely how in this short time we have become so good friends. I'm going to miss her too<3


Eve, mul tulee niin kova ikävä. Viime joulu vietettiin yhdessä, ja nyt mun pitäis selvitä ilman sua kaks viikko;/ En kestä!Soittelen sulle niin usein ku mahollista <3




Sanokaa nyt, onko kukaan nähnyt näin kaunista tyttöä? <3






















VIESTI SIIRILTÄ: Crisse oot aivan hirmusen ihana tytsy ja nyt jo mun yks parhaimmista ystävistä! oot niin tärkeä ja valloittava persoona! äääää love youuu!!! Tässä nä sun kuvat mitkä halusit ;) oot niin älyttömän upea omg silmiä kirvelee sun täydellisyys!!!! kato itteäs!!!! SAIRAS!! paljon pusuja multa sulle haniboo<3 nähään huomenissa söpöläinen!


Kiitos Siirille ihanasta viestistä ja kuvista. Ehdottomasti piristit mun iltaa! Rakas, Love you! nähää huome<3

Nyt mää menen unten maille! Yrittäkää kaikki kestää viimiset päivät koulussa:*

-crisse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä