tiistai 8. lokakuuta 2013 | 20.41

Royals

Oon nyt päättäny et en ota mitään stressii tän blogin kirjoittamisesta ja päivittelen tätä aina välillä, kun mulla on aikaa. No nyt mul on aikaa ja kerron vähän mitä tää reilu kaks viikkoo on pitäny sisällään. Viime viikolla loppus koeviikko ja menin siinä torstaina Elnan kanssa Robert's coffeeseen kahville. Samalla ostin myös uuden pipon Carlingsista ja sukkikset ens perjantaita varten;) Perjantaina ihana Sara kuvaili mua ja Eveä Ruissalossa. Ihana kokemus ja mahtavia kuvia tulossa. Saran blogiin tästä! Lauantaina Tsykin lukiolla oli normaali koulupäivä, sillä Tsykin ja Raunistulan yhteislyseo täytti 160v. Pääsen sitten syyslomalle päivän aikasemmin kun muut:) Sunnuntaina olin kirjamessuilla haastattelemassa kirjailijaa Jyrki Kiiskistä. Ihan kiva kokemus sekin, vaikka jännitti ihan sairaasti. Pari päivää oon nyt sählänny 2. jakson kirjojen kanssa, mutta nyt mulla taitaa olla kaikki oikeet kirjat XD Odotan innolla viikonloppua ja varsinkin perjantaita;)


 Mun rakas Eve lähti tänään Ruotsiin enkä tiiä miten selviin ilman häntä;(



uudet kengät! Rakkautta<3
Yrittäkää kaikki jaksaa tätä ilmaa (mää en ainakaa enää jaksa!) Kivaa viikkoa kaikille:)

-crisse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä