keskiviikko 25. syyskuuta 2013 | 21.30

Exam week

Melkeen kaks viikkoa, kun viimeksi tänne kirjoitin. Motivaatio hiukan hukassa. Voi johtua myös näistä kaikista kiireistä ja KOEVIIKOSTA. Normaalisti koeviikko alkaisi huomenna, mutta mulla on ykköspalkissa opoa niin meen huomenna vaan bilsan preppaukseen, joka on siis mun ensimmäinen koe lukiossa. Jännittää! Eniten varmaan pelottaa toi äikän koe, koska oon tosi huono kirjoittamaan mitään referaatteja tai muita. Viikonloppuna oltiin tosiaan tuolla ohjelmalerillä, jossa treenattiin 12h putkeen. Mun joukkue on mitä mahtavin ja en halua koskaan luopua näistä ihanista tytöistä. Tää viikko on nyt enimmäkseen menny lukemiseen ja stressaamiseen. Oon vissiin myös lähössä luokan kanssa Lontooseen ensi vuonna. Tosi huippua, koska en oo ikinä Lontoossa ollut.




 Näissä luen kokeisiin, koska ne on ihanan mukavat:)


Mun rakkauspakkaus<3 meillä on paljon suunnitelmissa ;)
Nyt lukemaan! Hyvää viikkoa kaikille ja onnea kaikille lukiolaisille.
-crisse

2 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä