perjantai 23. elokuuta 2013 | 19.39

New York

Oon nyt koko viikon miettiny mitä mä haluisin tehdä lukion jälkeen. OPOn tunnilla meille juteltiin just tästä aiheesta ja yksi kysymys oli, että: "kuka haluiasi muuttaa ulkomaille opiskelemaan? " Minä siinä sitten viittasin ja ois mahtavaa, jos saisin sellasen mahdollissuuden. Paljon oon miettiny New Yorkia, jossa muuten oltiin joukkueen kanssa viime hiihtolomalla. Siihen on nyt vielä kolme vuotta, joten siinä ajassa voi hyvin muuttua mun suunnitelmat xd Aattelin jos pistäisin niitä kuvia sieltä matkalta tähän postaukseen. Oli mun elämän paras kokemus!
 tuolla kuvattiin yö museossa leffa
kuvia on vielä, joten teen part 2:) jos tulee kysymyksiä tosta matkasta niin kyselkää vaa:)

-crisse

2 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä