tiistai 4. kesäkuuta 2013 | 19.19

Busy day

Heissan<3
Herättiin aamulla tosi myöhään, joka sit vaikutti koko päiväseen stressiin. Syötiin nopee aamupala ja yhdeksi mentiin jo kaupungille. Käytiin syömässä Subilla ja sen jälkeen kierrelltiin kauppoja. Varttiavaile kolme meidän sitten piti lähtee tasan kolmelta alkaviin treeneihin. Sillon mä tajusin et unohdin mun treenivaatteet kotiin, joten juoksin täysillä lähimpään kauppaan, eli Kappahliin. No löysin sieltä sitten paidan ja urheilurintsikat, mutta mitään sortseja ei löytynyt millään. Noo sitten Siru toi mulle jotkut mustat sortsit eikä mulla ollu mitää hajuu minkä kokoset ne on. Ostin ne siitä ja rynnättiin nopee autoo ja treeneihi. Ehditii ajoissa, mutta huomasin sitten sielä, että ne sortsit onki raskaus sortsitXD Ne oli noin kolme kokoo liian isot. Selvisin sitte lopulta iha hyvin niistä kahen tunnin treeneistä ja nyt ainakin muistan loppuelämäni ottaa treenivaatteet mukaan:)
 Tänään on tosi huono myös kuvasaldo, ja oon siitä tosi pahoillani. Joka tapauksessa tässä nyt mun ulkoasua. Mulla oli nää vaatteet päällä vaan tosa matkalla ku vietii yks leffa takasi Film Towniin.
 Kuvassa mulla on päällä toi napapaita, joka on ostettu aikoja sitten One Waysta. Sortsit on Zarasta
-crisse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä